MS-Word & Excel

Wie kent ze niet? Het duo Word en Excel.
In bijna elke kantooromgeving en ver daarbuiten worden deze programma’s gebruikt. Als je gaat kijken naar de mogelijkheden, toepassingen en handigheden binnen beide programma’s kom je tot de conclusie dat de gemiddelde gebruiker misschien met 8-10% van de programma’s werkt. Bijvoorbeeld: Copy & Paste van nieuwe gegevens in bestaande bestanden is een methode, wel eentje die erg foutgevoelig is.
Door het gebruik van handige toepassingen, macro’s, koppelingen en slimme indelingen besparen we voor bedrijven en organisaties jaarlijks veel tijd, fouten, ergernis, gezichtsverlies bij klanten en natuurlijk geld.

             “We nemen nooit de tijd om iets in één keer goed te doen, wel om het drie keer te corrigeren!”

 Wij kijken bij elke klant waarvoor de programma’s worden toegepast en waar medewerkers zelf tegenaan lopen. Verder kunnen we kijken samen met u naar informatiebehoeften binnen de organisatie en het afschermen of juist delen van gegevens.
Vervolgens ontvangt u van ons een voorstel tot verbetering van de geconstateerde punten en behoeftes. Na eventuele aanpassing en uw goedkeuring gaan we aanpassingen maken zonder dat uw organisatie hiervan hinder ondervindt. Uiteraard werken we nauw samen met de medewerkers binnen de organisatie. Bij de implementatie wordt de tijd genomen voor een heldere uitleg, indien nodig/gewenst ook schriftelijk in de vorm van een handleiding.

Pas als u tevreden bent, zijn wij het ook.